Reklamos kepėjai

Lauko reklamos dydis – neliksite nepastebėti!

Tikriausiai ne kartą susimąstėte, kokio tikslaus dydžio turėtų būti reklaminė iškaba, kad gautumėte geriausią rezultatą. Tiesa sakant, mes dažnai iš klientų sulaukiame šio klausimo – koks tiksliai turėtų būti Jų lauko reklamos dydis?

Dydis yra vienas iš esminių dalykų į kurį reikėtų atsižvelgti kuriant tiek reklamines iškabas, tiek tūrines raides. Nuo jų dydžio, teksto šrifto, spalvos ir apšvietimo priklausys, kokiu atstumu esantys vartotojai galės perskaityti Jūsų prekinį ženklą, ar skleidžiamą žinutę. Mes šiame straipsnyje dalinsimės savo patirtimi, kas mūsų klientams padėjo surasti tinkamiausią variantą. Svarbu parinkti optimaliausią sprendimą Jūsų atveju. Nėra vienos bendros taisyklės, kuri tinka visiems verslams, kiekvienas atvejis unikalus, bet tikime, kad šis straipsnis Jums padės geriau suprasti reklamos gamybos “virtuvę”. O jei kyla papildomų klausimų, mes pasiruošę Jums padėti!

Pastebėjome, kad nieko nėra blogiau, iš verslininko pusės, kai vartotojas važiuodamas gatve turi stengtis įžiūrėti, perskaityti reklaminėje iškaboje esantį tekstą, nes tekstas yra per mažas, ar sunkiai suprantamo dizaino. Neleiskite, kad taip nutiktų Jūsų verslui!

Lauko reklamos dydis - Kaip teisingai pasirinkti?

Pirmiausia turėtumėte atkreipti dėmesį, kokiu atstumu norėtumėte, kad potencialūs klientai galėtų pastebėti Jūsų tūrines raides. Ar norite, kad pro šalį einantys klientai matytų jūsų ženklą iš arti? Ar važiuodami šalia esančia kelio dalimi? O galbūt norėtumėte, kad Jūsų tūrinės raidės būtų matomas nuo greitkelio? Nustačius bendrą atstumą, nuo kurio tikimasi, kad bus matomos Jūsų tūrinės raidės paprastai galima pradėti nustatyti reikiamą raidės dydį.

Yra minimalus tūrinių raidžių dydis. Tūrinių raidžių techniškai neverta gaminti mažesnių nei 20 cm, nes tokios raidės būtų tiesiog per mažos. Tokiu atveju, nebūtų galima pritaikyti net LED apšvietimo iš vidaus. Aišku esant poreikiui, galima gaminti ir mažesnes, bet tokiu atveju bus ribotas šriftų pasirinkimas, reikės taikyti brangesnes technologijas ir dėl to jos gali šiek tiek išbrangti. Svarbu suprasti, kad tūrinės raidės kaip tekstas turi būti lengvai perskaitomas iš pirmo žvilgsnio. Kuo mažesnės raidės, tuo sunkiau jas perskaityti ypač iš tolo. Apskritai, kiekvienas raidės aukščio centimetras pagerina įskaitymą vienu metru . Tai reiškia, kad jei norite, kad tūrinės raidės būtų matomas už 50 m, raidės turėtų būti apie 40-50 cm aukščio. 

Tūrinės raidės – kaip viena iš pagrindinių reprezentacinių įmonės reklamos priemonių, todėl ji neturėtų būti per mažo dydžio. Kuo didesnis Jūsų prekinio ženklo matomumas, tuo didesnį įspūdį jis padarys per dieną – ir tuo didesnę tikslinės auditorijos dalį pasieks.

Koks tūrinių raidžių dydis daro didžiausią poveikį?

Norite didelių tūrinių raidžių, bet kaip žinoti, kokios raidės jau yra per didelės? Jei pasirenkate, dideles tūrines raides, tai dar nereiškia, kad gausite patį geriausią rezultatą. Kaip jau minėjom, būtinai reikia tiksliai apskaičiuoti atstumą, nuo kurio norite pasiekti savo vartotojus ir vietą, kurioje bus montuojama. Iš vienos pusės žiūrint atrodytų logiška pasirinkti, kuo didesnes tūrines raides, nes tada matomumas žymiai padidėja, tačiau atsižvelgus į gamybos proceso sudėtingumą ir lėšas, protingiau būtų tikslingai apskaičiuoti visus veiksnius, kad išlaidų būtų kuo mažiau, o naudos gautumėte daugiau.

Didesnėms tūrinėms raidėms reikalingas kitoks gamybos procesas. Pirma, didesnėse nei 11,2 m raidėse naudojamas sustiprintos medžiagos korpuso gamybai. Taip sumažinama tikimybė sugadinti raides transportuojant ir montuojant taip pat, kad atsilaikytų įvairioms oro sąlygoms nepaisant jų dydžio. Tas pats ir su reklaminėmis iškabomis. Nors kainos atžvilgiu galime pastebėti paradoksą: didelių reklamų kaina atrodo didesnė, bet skaičiuojant 1m2 kainą, ji gali būti mažesnė lyginant su mažomis. Kodėl? Nes mažos raidės dažnai kabinamos neaukštai, todėl keliami aukštesni reikalavimai apdirbimo kokybei, dažymui ir kt. Didelės reklamos kabinamos aukštai, todėl pagrindinis dėmesys yra skiriamas saugumui, kad reklama būtų patvari ir patikimai pritvirtinta prie fasado.

Yra keletas ir kitų veiksnių, kurie gali turėti įtakos bendram tūrinių raidžių ar reklaminės iškabos matomumui:

Šrifto dydis – norint nustatyti tinkamą šrifto dydį, turite įvertinti atstumą, kuriuo siekiate, kad Jūsų reklaminė iškaba būtų matoma.
Šrifto spalva ir tipas – kad teksto raidės būtų kuo geriau matomos, tekstui rekomenduojame rinktis spalvas, kurios skiriasi nuo Jūsų ženklo fono spalvos. Paprasta taisyklė – išlaikykite kontrastą. Jei naudojate šviesios spalvos foną prie jo puikiai tiktų tamsios raidės ir, žinoma, atvirkščiai prie tamsaus fono – šviesios raidės (plačiau apie spalvų derinimą kviečiame skaityti „LED reklama – privalumai, trūkumai ir naudojimo galimybės“). Be to, svarbu nepamiršti ir pačio šrifto stiliaus. Iš praktikos pastebėjome, kad kuo paprastesnis šriftas, tuo žmonėms būna lengviau perskaityti iškabą ir įsisavinti siunčiamą žinutę.
Montavimas – tinkamo apšvietimo, dizaino tūrinės raidės ar reklaminė iškaba gali suteikti nuostabų efektą vartotojams, bet jeigu bus pasirinkta netinkama montavimo vieta, tai nei šriftas, dizainas ar kiti dalykai neturės jokios reikšmės. Tiek tūrinės raidės, tiek reklaminės iškabos turi būti montuojamos lengvai matomose vietose ir, žinoma, turi būti pakankamai aukštai, kad Jūsų ženklą būtų galima pamatyti iš tolo be jokių kliūčių.
Apšvietimas – esame nemažai kalbėję, kodėl svarbu būti matomiems 24h per parą, todėl šiuo atveju apšvietimas tūrinėse raidėse yra būtinybė. Ir tai tiesiogiai yra susiję su tinkamu dizainu, šrifto pasirinkimu, spalva ir dydžiu.
Visi šie tinkamai parinkti komponentai suteiks Jums maksimalią naudą ir gausite geriausia investicijų grąžą. 

Šie principai yra lengvai suprantami ir nereikalauja jokių specialių grafinių žinių. Kaip turi atrodyti Jūsų iškaba? Optimalaus dydžio su lengvai įskaitomu šriftu ir šriftų spalvomis. Turi būti montuojama gerai matomoje vietoje, kad atneštų Jūsų verslui puikius rezultatus. Jei kyla papildomų klausimų, koks turėtų būti būtent Jūsų verslo lauko reklamos dydis – susisiekite su mumis. Mes padėsime Jums surasti geriausią sprendimą atsižvelgus į Jūsų biudžetą, vietovę ir viziją.